درخواست فیلم دانلود سریال جدید دانلود فیلم ایرانی دانلود فیلم خارجی
  • دانلود والپیپر دخترونه غمگین

    دانلود والپیپر دخترونه غمگین

  • دانلود سریال کره ای صدای جادو 2022

    دانلود سریال کره ای صدای جادو 2022

  • دانلود آخرین ورژن اینستاگرام

    دانلود آخرین ورژن اینستاگرام

  • دانلود آهنگ شناسنامه از کامران و هومن

    دانلود آهنگ شناسنامه از کامران و هومن

  • دانلود آخرین ورژن پات پلیر

    دانلود آخرین ورژن پات پلیر

  • کارتون scoob! 2020

    کارتون scoob! 2020

  •  Spot season 3 Episode 2 Edvin

    Spot season 3 Episode 2 Edvin

  • Spot season 3 Episode 1 Kamran Hooman

    Spot season 3 Episode 1 Kamran Hooman

تبلیغات در سایت تبلیغات در سایت
دانلود آهنگ شناسنامه از کامران و هومن
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 01 آبان 1401
  • بازدید : 40 مشاهده

دانلود آهنگ بسیار زیبای شناسنامه از کامران و هومن عزیز

متن آهنگ :

یه شناسنامه دارم ، اسم دارم

آدرس و نشونی خونه دارم

مادر پیرم شبا منتظره

واسه گریه کردنم شونه دارم

دو سه تا دفتر پر از شعر دارم

ایده های ناب ... آره خیال و خواب

پوستم از عشقه من احساس دارم

چندتا آرزو ... یه کم واقعیت ... کلی سراب ....

بال پرواز دارم ، آسمون باز دارم 

حاضر و آماده ام ، میل به آغاز دارم

چشم دیدن دارم ، گوش شنیدن دارم

اما من مجوز... نفس کشیدن .... ندارم

دانلود آهنگ شناسنامه